دوشنبه 16 بهمن 1402 - 19:26

فروش ۳ خودروی وارداتی گک در سامانه یکپارچه (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) + لیست قیمت

سه خودرو از برند گک که توسط راسا موتور خاورمیانه عرضه می‌شوند در سامانه یکپارچه به فروش می‌رسد.

فروش ۳ خودروی وارداتی گک در سامانه یکپارچه (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) + لیست قیمت

گک GS3، امکو و امپاو سه خودرویی هستند که با قیمت علی‌الحساب عرضه شده‌اند.

قیمت این سه خودرو به ترتیب ۱.۳۵۰، ۱.۷ و ۱.۵ میلیارد تومان به صورت علی الحاسب است.

جزئیات فروش خودروهای وارداتی

متقاضیان پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب می توانند از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه روز جمعه ٢٠ بهمن ماه ثبت‌نام خود در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام داده و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

س از اتمام مهلت ثبت‌نام، چند روز بعد، نتایج مشخص و توسط شرکت‌ها برای مشتریان فراخوان صادر می‌شود؛ عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر پنج روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌شود.

شرکت‌های واردکننده نیز می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام کنند و در صورت هرگونه تاخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جرائم مندرج در آیین نامه خواهند شد.

بدیهی است که با وکالتی کردن حساب و ثبت‌نام اولیه (طی این پنج روز) در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد و تعهد از زمان عقد قرارداد میان مشتری و شرکت واردکننده است.

ایجاد حساب وکالتی

ثبت نام ۱۳ خودروی وارداتی از فردا ۱۶ بهمن در سامانه یکپارچه خودرو شروع می‌شود. یکی از شرایط ثبت نام در این دوره افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه ۵۰۰ میلیون تومان است.

در اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودرو لیست بانک‌ها برای افتتاح حساب وکالتی آورده شده است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=9338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)