دوشنبه 18 دی 1402 - 16:53
ویژه مشتریان سامانه یکپارچه با موعد تحویل اردیبهشت:

نحوه تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲

شرکت بهمن موتور جزییات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲ را اعلام کرد. مشارکت کنندگان این طرح، خودرو خود را زودتر تحویل خواهند گرفت و مابه التفاوت دو محصول نیز به حساب آنها واریز می‌شود.

نحوه تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از بهمن نیوز، بر اساس جزئیات این طرح اختیاری، آن دسته از مشتریان سامانه یکپارچه که موعد تحویل آنها اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و ثبت درخواست تغییر خودرو از فیدلیتی پرایم به ریسپکت۲ اقدام کنند.

مشتریان این طرح خودروی ریسپکت۲ خود را هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ تحویل خواهند گرفت و در صورت ارائه درخواست اختیاری تغییر محصول از فدلیتی پرایم به ریسپکت۲، مابه التفاوت قابل پرداخت به مشریان محترم ظرف مدت ۷ روز تقدیمی پس از ثبت درخواست، به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

مشتریان بهمن موتور برای این طرح اختیاری می‌توانند از ساعت ده صبح سه‌شنبه ۱۹ دی تا ساعت ۲۴ یکشنبه مورخ ۲۴ دی با مراجعه به سامانه فروش این شرکت bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند.
همچنین به منظور کنترل و صحه گذاری درخواست تبدیل اختیاری، متقاضیان این طرح پس از ورود به درگاه بانکی در ازای پرداخت صد هزار ریال احراز هویت می‌شوند که این مبلغ به همراه سایر مبالغ بستانکاری به حساب ایشان واریز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=9108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)