چهارشنبه 13 دی 1402 - 9:47
استاندار مرکزی تاکید کرد

ظرفیت تولید قطعات خودرو استان مرکزی نیازمند معرفی است

استاندار مرکزی گفت: این استان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه تولید قطعات خودرو دارد که باید بیش از پیش برجسته سازی و در کشور معرفی شود.

ظرفیت تولید قطعات خودرو استان مرکزی نیازمند معرفی است

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از  ایرنا، فرزاد مخلص الائمه عصر سه‌شنبه در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو ،قطعات یدکی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افزود: نمایشگاه ها ظرفیت خوبی برای معرفی فعالیت ها و امکانات تولیدکنندگان هستند.
وی با بیان اینکه در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع ۵۰ شرکت حضور دارند ادامه داد: این شرکت ها عمدتا از تولید کنندگان قطعات خودرو سازی داخلی استان مرکزی هستند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در یک سال گذشته تلاش کردیم با کمک صنایع خودرو سازی بزرگ کشور، ظرفیت خودروسازی را در استان مرکزی افزایش دهیم و این صنعت را به سایر استان ها معرفی کنیم.

وی بیان کرد: مدیران شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو ضمن حضور در استان مرکزی از صنایع خودرو سازی بازدید داشتند که بعضی از این شرکت ها موفق شدند تا پنج برابر ظرفیت قراردادهای خود را افزایش دهند.
مخلص الائمه تصریح کرد: دولت در تلاش است با مدیریت بازار خودرو، تامین تعداد دستگاه و پوشش تقاضا، تولید خودرو در کشور را که تا یک میلیون کاهش پیدا کرده بود افزایش دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این آیین گفت: استان با وجود تامین کننده قطعات خودرو و فعالیت پنج خودروساز، یکی از استان های با ظرفیت بالا در صنعت خودرو سازی به حساب می آید.
علی جودکی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی و ‌خدماتی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، مرکزی و با رونمایی از خودروهای تولیدی جدید شرکت کاریزان خودرو و اتوبوس‌های برقی شرکت عماد خودرو آغاز به کار کرد.
وی بیان کرد: برترین تولیدکنندگان قطعات خودرو، همچنین حضور انجمن صنایع همگن نیرو ‌محرکه و قطعه‌سازان خودرو استان مرکزی و همراهی بزرگترین گردهمایی خودروهای خاص کمیته لوکس، اسپرت و کلاسیک استان مرکزی از موارد برجسته این رویداد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی این نمایشگاه تخصصی در فضایی بالغ بر هفت هزار مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی از تا جمعه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=9054
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)