چهارشنبه 17 آبان 1402 - 21:30

بررسی مشکلات تامین اجتماعی شرکت‌های دانش‌بنیان

کارگروه حل و فصل مشکلات تامین اجتماعی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور نمایندگان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در محل کارگروه دانش‌بنیان اتاق فکر امور فناوری و دانش‌بنیان استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از ایسنا، سجاد میدانلو، مسؤول برنامه حمایت‌های بیمه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، حمایت بیمه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان است و به طور کلی حمایت‌های بیمه‌ای شامل معافیت بیمه‌ای قراردادها، بخشودگی جرایم بیمه‌ای، زیرگروه‌های قانون کار، بیمه بیکاری و کارگروه حل و فصل مسائل بیمه‌ای است.

وی تصریح کرد: از جمله مواردی که در کارگروه مشترک معاونت علمی و سازمان تامین اجتماعی قابل طرح است، حسابرسی ۱۰ ساله، تقسیط بدهی، عدم دریافت حق بیمه قراردادها، عدم دریافت بخشودگی و انتقال شعبه است.

میدانلو ضمن اشاره به بررسی‌های صورت گرفته روی بیش از ١۵ پرونده که با حضور نماینده اداره کل تامین اجتماعی صورت گرفت، بیان کرد: مصوبات بسیار خوبی جهت حل مشکلات این شرکت‌ها داشته‌ایم که امیدواریم با همکاری این اداره تمام مسائل شرکت‌ها به‌زودی حل شود.

وی بیان کرد: از چندین ماه قبل از طریق ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم شرکت‌هایی را که مشکل تامین اجتماعی دارند، شناسایی کنیم. همچنین در جلسات مشاوره که به صورت مجازی برگزار شد، عمده مشکلات شرکت‌ها حل شد. در ادامه بیش از ١۵ شرکت که نیاز به جلسات حضوری و معرفی به کارگروه داشتند، شناسایی و جهت حضور در کارگروه دعوت شدند.

میدانلو در پایان از همکاری اداره کل تامین اجتماعی و کارگروه دانش‌بنیان استانداری فارس تشکر کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، این جلسه با دعوت رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و منصور کنعانی، مشاور امور دانش‌بنیان استانداری فارس با حضور نماینده اداره کل تامین اجتماعی فارس، نمایندگان شرکت‌ها و دیبایی، مشاور امور بیمه‌ای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تشکیل شد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=8674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)