دوشنبه 25 مرداد 1400 - 9:45
رییس سازمان ملی استاندارد: 

ارائه خدمات مناسب گروه بهمن، مهمترین مزیت این مجموعه است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه از بهمن موتور و شرکت قطعه سازی کروز بازدید کردند.

ارائه خدمات مناسب گروه بهمن، مهمترین مزیت این مجموعه است

به گزارش حاشیه صنعت ، غلامرضا شریعتی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند. در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط رییس سازمان ملی استاندارد ایران مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت

شریعتی در نشست با مدیران گروه بهمن ، هدف از این بازدیدها را شناسایی تنگناهای صنعت، هم اندیشی و اتخاذ تمهیدات برای رفع چالش ها برشمرد.

رییس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: این سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان را بر خود فرض می داند و علاوه بر آن پشتیبان تولید و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به تدوین و ارائه بسته حمایتی این سازمان گفت: این بسته حمایتی به منظور تسهیل فضای کسب و کار در حوزه صادرات و واردات کالا و تامین مواد اولیه و حد واسط واحدهای تولیدی کشور تهیه شده است.

این مقام مسئول ، سرعت و دقت در انجام فرآیند استاندارد را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همچنین به منظور حمایت از کالای ایرانی و فضای کسب و کار با استناد به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی ارائه خدمات مناسب گروه بهمن را مهمترین مزیت این مجموعه خودروسازی عنوان کرد و رضایت مندی مشتری با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب را مورد تاکید قرار داد.

با همکاری سازمان استاندارد بسیاری از موانع را می توانیم بر طرف کنیم .

در ادامه این بازدید، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن با ابراز خرسندی از رویکرد نوین سازمان ملی استاندارد ایران در حمایت از تولید گفت: برخلاف تصور برخی که استاندارد را مانعی بر سر راه تولید می دانند ما معتقدیم که استاندارد پشتوانه محکمی برای تولید است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با همراهی و همکاری استاندارد با بخش تولید می توانیم بسیاری از موانع و چالش ها را از میان برداریم.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)