سه شنبه 19 مرداد 1400 - 10:59
در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک؛

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پای صحبت صنعتگران در شهرک صنعتی پرند نشست

علی رسولیان روز دوشنبه با حضور در شهرک صنعتی پرند، از ۵ واحد تولیدی بازدید و دو خط تولید و طرح صنعتی جدید را افتتاح کرد.

به گزارش حاشیه صنعت، وی در جریان این بازدیدها، ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارگران این واحدهای صنعتی و تولیدی، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، روند فعالیت و مهمترین مسائل و مشکلات آن‌ها، از جمله اعطای تسهیلات، طرح توسعه، تأمین مواد اولیه و افزایش محصول قرار گرفت.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در گفت‌وگو با صنعتگران شهرک صنعتی پرند، با تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک، درخصوص رفع موانع و مشکلات پیش روی فضای کسب و کار آنان دستورات لازم را صادر کرد.
اولین واحدی که امروز مورد بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت قرار گرفت، واحد تولیدی “حدید سازه پرند” بود که در راستای برنامه ملی احیاء واحدهای صنعتی راکد، بازفعال سازی شد و مجدداً به چرخه تولید بازگشت.
این واحد صنعتی که با سرمایه ‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶۰۷۷ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده است، ظرفیت تولید ۱۴ هزار تن انواع اسکلت فلزی تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در سال را دارد و برای ۶۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
واحد صنعتی “توسعه خدمات هور سپهر ماهان” دیگر واحدی بود که مورد بازدید رسولیان قرار گرفت.
این واحد تولیدی با سرمایه ‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶۴۵۶ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده است.
ظرفیت تولید این واحد صنعتی دانش بنیان ۲۰ دستگاه موتور هواپیماهای سبک در سال است و برای ۶۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه طرح صنعتی “تیارا طرح فام” را در شهرک صنعتی پرند افتتاح کرد.
این واحد صنعتی که با سرمایه ‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۶۶۳ مترمربع در این شهرک صنعتی احداث و به بهره برداری رسید، ظرفیت تولید ۲۰۰ تن انواع ظروف تفلون و نچسب در سال را دارد و برای ۴۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
در بخش دیگر این برنامه، رسولیان خط تولید جدید واحد صنعتی “دلتا راه ماشین” را در شهرک صنعتی پرند افتتاح کرد.
این واحد تولیدی با سرمایه ‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۷۹ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال جاری به بهره برداری رسیده است.
ظرفیت تولید این واحد صنعتی ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات راه سازی از جمله بیل مکانیکی و لودر در سال است و برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
واحد صنعتی “هوا ابزار تهران” نیز دیگر واحدی بود که توسط معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت مورد بازدید قرار گرفت.
این واحد صنعتی دانش بنیان که با سرمایه ‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید، ظرفیت تولید ۶۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات تولید گاز صنعتی و کمپرسورهای هوا و گاز در سال را دارد و برای ۲۷۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی پرند و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در جریان بازدید از این شهرک صنعتی همراهی می‌کردند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=867
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)