سه شنبه 18 بهمن 1401 - 13:57

مهلت واریز وجه شرکت در پیش فروش سایپا تمدید شد/ امکان‌ ثبت‌نام مجدد از ۲۰ بهمن

گروه خودروسازی سایپا به دنبال درخواست متقاضیان برای شرکت در طرح پیش‌فروش ویژه دهه فجر این شرکت، مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه را تا ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) تمدید کرد؛ بر این اساس مهلت ثبت‌نام نیز مجدد تمدید شده و متقاضیان از ساعت ۹ صبح پنجشنبه می‌توانند اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از صبح پنجشنبه هفته گذشته (۱۳ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کرد که برای آن، تنها متقاضیان عادی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن وجه خودرو را واریز کرده‌ بودند و این وجه مسدود شده بود، امکان مشارکت در این طرح را داشتند.

در این مرحله از فروش محصولات سایپا، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله عرضه شد و همانطور که اشاره شد، متقاضیان تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) فرصت افتتاح حساب و واریز وجه داشتند.

اما حال با توجه به تعطیلی‌های اخیر و به دنبال درخواست برخی از مشتریان این گروه صنعتی برای مشارکت در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، این گروه خودروسازی مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغی از وجه خودرو، تا ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) تمدید کرده است.

بر این اساس امکان ثبت‌نام که تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده بود، مجدد از ۹ صبح پنجشنبه (۲۰ بهمن) فراهم خواهد شد و متقاضیانی که حساب وکالتی را در موعد مقرر افتتاح و وجه خودرو را به میزان مندرج در بخشنامه در حساب مسدود کرده باشند و مشمول تمام شرایط ثبت‌نام نیز باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

گفتنی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه نز بانک صادرات برای ثبت‌نام در سی‌و دومین طرح پیش‌فروش چهار محصول ایران‌خودرو را تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه (١٩ بهمن ماه) تمدید کرد تا متقاضیان نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ٩٠ میلیون تومان به صورت همزمان اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=6982
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)