چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 9:57

رفع مشکل کیفیت خودروهای تولید داخل در دو مرحله

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه به زودی خبرهای خوبی در حوزه لوازم خانگی خواهیم داشت، گفت: طی برنامه زمان‌بندی شده، مشکل کیفیت خودرو در دو مرحله حل می‌شود.

رفع مشکل کیفیت خودروهای تولید داخل در دو مرحله

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از خبرگزاری فارس، سید رضا فاطمی امین امروز در حاشیه نشست با رئیس سازمان صدا و سیما در رابطه با قیمت‌گذاری لوازم خانگی بیان کرد: افزایش قیمت قابل توجهی در مورد لوازم خانگی در دو سال گذشته داشته‌ایم، اما در چند ماه گذشته این موضوع کاملا مدیریت شده و افزایش قیمت یکی دو شرکت نیز به سرعت برگشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است، افزود: تولید لوازم خانگی از ۸ میلیون دستگاه در سال به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده و به لحاظ کیفیت و تنوع نیز رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار داشت: در مورد قیمت لوازم خانگی نیز تلاش می‌شود تا قیمت این کالاها مدیریت شود و خبرهای خوبی در روزهای آینده منتشر می‌شود.

فاطمی امین گفت: در رابطه با جهیزیه ۸ شرکت تولیدی اعلام آمادگی کرده‌اند که تولیدات خود را با تخفیف‌های بسیار مناسب عرضه کنند.

وی در مورد خودرو نیز بیان داشت: در این زمینه نیز وزارت صمت پروژه و برنامه دارد. صنعت خودرو بسیار پرچالش است، اما نباید چالش‌های فعلی ما را به آن مرحله برساند که ظرفیت‌ها را در این حوزه نادیده بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ۹ پروژه در صنعت خودرو تعریف شده است که از جمله آن بحث خدمات پس از فروش و ساختار صنعت خودرو است که در یک برنامه با زمان‌بندی دو ساله و به تدریج نتایج آن مشخص می‌شود، ضمن اینکه کیفیت هم جزء اولویت‌های ما است.

فاطمی امین اظهار داشت: در دو مقطع کوتاه مدت باید با نظارت بیشتر بر خودرو و همچنین اصلاحات اساسی در خودرو به صورت اساسی مساله کیفیت خودرو را حل کنیم.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=3176
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)