دوشنبه 11 بهمن 1400 - 12:43
نماینده مردم سلماس:

رفع مشکلات صنعت خودرو به توسعه اشتغال منجر می شود  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت رفع مشکلات صنعت خودروسازی شاهد توسعه سالن های تولید، افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصاد در کشور خواهیم بود.

رفع مشکلات صنعت خودرو به توسعه اشتغال منجر می شود   

به گزارش حاشیه صنعت، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

از سویی دیگر رضا زاده با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، هلدینگ صنایع کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است.

رضازاده در حاشیه این بازدید با تاکید بازدید از سالن های مجموعه کروز برای من افتخار بزرگی بود، گفت: جوانان تحصیلکرده در دو مجموعه شرکت کروز و گروه بهمن در یک فضای صمیمی و دوستان مشغول به کارند، آنچه در بازدید از دو مجموعه شاهد بودم نظم و انضباط حاکم در محیط کاری، حضور مدیران و پرسنلی دلسوز که در چارچوب یک مدیریت منسجم در حوزه تولید قطعات خودرو که بسیاری از آن قطعات داخلی سازی شده است نقشی مهم و اثر گذار ایفا می کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت هرچه تمام تر وصول مطالبات قطعه سازان به ویژه از خودروسازان تاکید و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت و سایر ارگان های مرتبط باید قدم های جدی در رفع حل مشکلات قطعه سازان و خودروسازان بردارند.

رضا زاده ابراز امیدواری کرد: در صورت رفع مشکلات صنعت خودروسازی شاهد توسعه سالن های تولید، افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصاد در کشور خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=3142
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)