شنبه 9 بهمن 1400 - 18:04

طرح ساماندهی کارکنان دولت پیش از سال ۱۴۰۱ تصویب خواهد شد

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سعی می‌کنیم طرح ساماندهی کارکنان دولت با ۲ فوریت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی برود و تا قبل از فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ نیز به تصویب برسد.

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از میزان خلیل بهروزی فرد، در تشریح روند تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی برای ارائه به صحن علنی مجلس قرار دارد.

به گفتهٔ وی با آماده کردن متنی و جمع‌آوری امضا از حداقل ۵۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طرح ساماندهی کارکنان دولت با  ۲ فوریت در دستور کار رسیدگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای ورود طرح ساماندهی کارکنان دولت کاملاً آماده است و من مطمئن هستم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هر ۲ فوریت این طرح رأی خواهند داد، افزود: به دلیل اینکه نمایندگان سازمان اداری و استخدامی، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماه‌های متمادی روی طرح ساماندهی کارکنان دولت کارکرده‌اند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی در پایان و در خصوص زمان تقریبی تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه حداکثر زمانی را که برای تصویب این طرح قائل هستیم این است که تا قبل از فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و حتی ما بعضاً در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم نقشی در خصوص قرارداد معین و پیمانی در نظر گرفته‌ایم.

 لوایح و طرح‌ها در مواقعی دوفوریتی می‌شوند که تصویب آن‌ها از لحاظ امکان وقوع خسارت و فوت فرصت و جهات مشابه مستلزم سرعت فوق‌العاده باشد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=3088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)