سه شنبه 5 بهمن 1400 - 14:54

محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک  

در نمایشگاه حمل و نقل پاک که به مناسبت هفته پاک توسط شهرداری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود، محصولات برقی ایران دوچرخ حضور خواهند داشت.

محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک  

.به گزارش حاشیه صنعت،نمایشگاه حمل و نقل پاک توسط معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۶ و ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ به مدت دو روز برگزار می شود.

ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت در ایران قرار است سه محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (۱۵۰۰ واتی)، از جمله محصولات برقی ایران دوچرخ هستند که در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض عموم قرار دهد.

تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا باعث شده تا استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش برود، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند.

شرکت ایران دوچرخ همکاری فنی و تجاری با شرکت های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود داراست. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=3009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)