شنبه 22 خرداد 1400 - 12:20
محمد ابراهیم رئیسی:

خودرو از انحصار خارج و برای آن قیمتی عادلانه تعیین خواهد شد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد،گفت: خودرو باید از حالت انحصاری خارج شده و برای آن قیمت عادلانه تعیین کنیم.

سید ابراهیم رییسی  در گفت و گویی صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم ذکر کرد و  با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود می‌توانیم در گام اول این میزان را به یک میلیون و ۶۰۰ دستگاه و در گام دوم به دو میلیون خودرو افزایش دهیم.

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:  جوانان عزیز ما به‌درستی می پرسند چرا در صنایع دفاعی می‌توانیم موشک بسازیم اما نمی‌توانیم خودرو با کیفیت تولید کنیم؟ علت آن است که فناوری موجود در صنایع دفاعی و نظامی در صنعت خودروسازی سرریز نمی‌شود  در حالی که با سرریز فناوری صنایع موجود به صنعت خودروسازی افزایش کیفیت خودرو داخلی امکانپذیر است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره واردات خودرو خارجی هم اظهار داشت: اگر کیفیت خودروهای ما به حدی برسد که بتواند با دیگر خودروها رقابت کند، دیگر نگران ورود خودرو خارجی به کشور نیستیم چون مردم دست از خودرو داخلی برنمی‌دارند.

وی در ادامه افزود : اشکال کار دولت کنونی در صنعت خودرو این است که حقایق را بیان نمی کند .

منبع / ایرنا

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=256
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)