یکشنبه 12 دی 1400 - 8:20
عباسپور نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن با معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد:

تاکید اعضای کمیسیون بر ساماندهی قیمت کالاهای اساسی و ارتقا کیفیت خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست اعضای کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور، ضرورت توجه به کیفیت و قیمت خودرو، ساماندهی قیمت کالاهای اساسی و استفاده از پتانسیل معادن را از جمله تاکیدات اعضای کمیسیون صنایع در این دیدار برشمرد

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از خانه ملت ، روح اله عباس پور  در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون صنایع و معادن درباره کیفیت و قیمت خودرو نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی قیمت کالاهای اساسی، رسیدگی به معیشت مردم، توجه به پتانسیل معادن، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی مانند هپکو به جای واردات ماشین‌آلات از دیگر موضوعات موردتاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور در این نشست، اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده ذخائر ارزی و  کالاهای اساسی کشور بسیار مناسب است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به گفته معاون اول رئیس جمهور  حوزه مراودات بین المللی و دپیلماسی اقتصادی کشور نیز رو به رشد است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)