شنبه 27 آذر 1400 - 0:00
مثل اینکه سر آقای وزیر خیلی شلوغ است

بی توجهی وزارت صمت به معرفی نمایندگان خود در اتاق بازرگانی تهران/ تداوم حضور معاونین و نمایندگان رزم حسینی، وزیر سابق صمت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

حدود ۱۱۰ روز از تغییر در راس وزارت صمت و حضور رضا فاطمی امین در ساختمان خیابان سمیه می‌گذرد ولی نمایندگان این وزارتخانه در اتاق بازرگانی تهران هنوز همان افرادی هستند که در دولت گذشته برای حضور در این نهاد بخش خصوصی حکم گرفته بودند.

بی توجهی وزارت صمت به معرفی نمایندگان خود در اتاق بازرگانی تهران/ تداوم حضور معاونین و نمایندگان رزم حسینی، وزیر سابق صمت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از نود اقتصادی، حدود ۱۱۰ روز از تغییر در راس وزارت صمت و حضور رضا فاطمی امین در ساختمان خیابان سمیه می‌گذرد ولی نمایندگان این وزارتخانه در اتاق بازرگانی تهران هنوز همان افرادی هستند که در دولت گذشته برای حضور در این نهاد بخش خصوصی حکم گرفته بودند.

با این که وزارت جهاد کشاورزی با تغییر در اکثر معاونت‌های خودش افراد جدیدی را برای حضور در اتاق بازرگانی تهران معرفی کرده است ولی با مشاهده سایت اتاق بازرگانی تهران در مقابل نمایندگان وزارت صمت همان افراد دولت گذشته را می‌بینید.

با وجود انتخاب علیرضا پیمان پاک به عنوان رئیس سازمان توسعه تجارت همچنان نام حمید زادبوم رئیس قبلی این سازمان در لیست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به چشم می‌خورد.

صدیف بیک‌زاده هم به جای عباس قبادی به عنوان سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در این دوره انتخاب شده، اما همچنان عباس قبادی به عنوان نماینده وزارت صمت در اتاق بازرگانی تهران حضور دارد!

با مشاهده سایر نمایندگان وزارت صمت در اتاق بازرگانی تهران می‌بینیم که مهدی صادقی نیارکی به عنوان معاون امور صنایع همچنان در سمت خودش در وزارت صمت به فعالیت ادامه می‌دهد ولی مسعود حجاریان کاشانی و حمیدرضا فرتوک‌زاده به عنوان نمایندگان علیرضا رزم حسینی وزیر قبلی صمت در اتاق بازرگانی حضور دارند.

رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت که چند هفته پیش از سوی فاطمی امین برای این سمت انتخاب شده بود هم فعلا به عنوان عضو هیات نمایندگان بازرگانی تهران انتخاب نشده است.

مهدی نیازی معاون برنامه ریزی وزارت صمت هم با وجود انتخاب در دوره فاطمی امین برای معاونت وزیر صمت هنوز به عنوان عضو اتاق بازرگانی تهران از سوی فاطمی امین انتخاب نشده است.

باید دید نهایت نمایندگان وزارت صمت در اتاق بازرگانی تهران در دوره جدید چه زمانی انتخاب خواهند شد؟

بدیهی است وزارت صمت به عنوان دستگاه اصلی نظارتی بر عملکرد اتاق‌های بازرگانی، قطعا در این روزها که حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص عملکرد پارلمان بخش خصوصی و اصلاح قانون اتاق‌های بازرگانی مطرح است باید هرچه سریعتر به این نهاد ورود کند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)