چهارشنبه 24 آذر 1400 - 10:39
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به ایرنا اعلام‌کرد:

امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌کرد: برخی از خودروهای لوکس ممنوعیت شماره‌گذاری و فروش دارند که امکان دارد امحای فنی انجام گرفته و از قطعات آنها استفاده شود و در این زمینه منتظر دستور دولت هستیم.

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از ایرنا  ، سید عبدالمجید اجتهادی  در حاشیه دومین حراج حضوری اموال تملیکی در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا افزود: خودروهای ایرانی و خارجی کمتر از ۲۵۰۰ سی سی پس از آرای قطعی، شماره‌گذاری شده و به حراج گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: این سازمان برای خودروهای بیش از ۲۵۰۰ سی سی و لوکس که بیش از ۱۰ سال در انبارها مانده و با ممنوعیت فروش همراه هستند، پیشنهاداتی ارائه کرده است و منتظر تعیین‌تکلیف دولت هستیم.

اجتهادی ادامه‌داد: دارایی های اعلام شده جزو سرمایه‌هایی هستند که با ارز وارد شده است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به بحث ماینرها گفت: برای تعدادی از پرونده‌ها رای برائت صادر شده است، اما با این حال امکان استرداد به افراد وجود ندارد.

وی بیان‌داشت: پیشنهاداتی در این زمینه به دولت ارائه کرده‌ایم تا پس از صدور رای قطعی، افراد حقوقی و حقیقی که مجوزهای لازم از وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند بتوانند از این ماینرها به صورت کنترل شده و بدون ایجاد مشکل به شبکه برق استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2267
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)