چهارشنبه 17 آذر 1400 - 20:51
سیاهکلی با تذکر به وزیر صمت؛

خودروسازان تنبلی و ناکارآمدی مدیریتی خود را از جیب مردم بر می‌دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ممکن است قیمت قبلی کارخانه‌ای خودرو، کفاف هزینه‌های تولید را ندهد اما خودروسازان باید با اصلاح ساختار و مدیریت، هزینه‌های تولید را کاهش دهند نه اینکه این بها را از جیب مشتریان بردارند.

خودروسازان تنبلی و ناکارآمدی مدیریتی خود را از جیب مردم بر می‌دارند

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از خانه ملت ،لطف اله سیاه کلی  با انتقاد از افزایش قیمت خودرو، گفت: از آنجا که بازار خودرو در کشور انحصاری بوده و خودروسازان سلیقه‌ای با مردم برخورد می‌کنند و نسبت به نظر مشتریان بی‌اهمیت هستند به گونه‌ی که حتی افراد توانایی انتخاب رنگ خودرو را نیز در خریدهای خود ندارند، خودروسازان قیمت خودرو هر چند ماه یکبار افزایش می‌دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند ممکن است دلایل خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو درست باشد اما باید به این نکته توجه کرد که زیان‌ده بودن خودروسازان، ناشی از ایرادات خود این شرکت‌ها است.

وی اضافه کرد: ممکن است قیمت قبلی کارخانه‌ای خودرو، کفاف هزینه‌های تولید را ندهد اما خودروسازان باید با اصلاح ساختار و مدیریت، هزینه‌های تولید را کاهش دهند نه اینکه این بها را از جیب مشتری پرداخت بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان به جای اصلاح هزینه‌های تمام شده، دست در جیب مردم می‌کنند و بهای ضعف، تنبلی و ناکارآمدی مدیریتی خود را از جیب مردم بر می‌دارند، ادامه داد: هزینه تولید خودروسازان بسیار است بنابراین این شرکت‌ها باید هزینه‌های خود را کاهش دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت خودرو تذکر داد و تصریح کرد: خودروسازان نباید ولنگار هزینه کنند و تاوان آن را از مردم بگیرند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2187
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)