سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:26

وزیر صمت با حضور در کمیسیون صنایع به سوالات نمایندگان پاسخ داد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وزیر صمت با حضور در کمیسیون صنایع به سوالات نمایندگان پاسخ داد

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از  ایرنا، روح الله عباسپور در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع برای پاسخ به سوالات چهار نماینده، گفت: حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم درباره دخالت‌های دولت در مدیریت خودروسازی‌ها با وجود سهم ۶ درصدی در ایران خودرو و ۱۳ درصدی در سایپا سوال کرد که از توضیحات فاطمی امین قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: حبیب الله دهمرده نماینده  زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس هم درباره مشکلات معادن سوالاتی را مطرح کرد که از توضیحات وزیر صمت قانع نشد.

عباسپور  با اشاره به سوالات جلال رشیدی کوچی به عنوان دیگر نماینده سوال کننده، گفت: محور سوال نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس افزایش قیمت کالاها به ویژه گرانی لاستیک بود که رشیدی از توضیحات ارائه شده، قانع شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوال الهویردی دهقانی از وزیر صمت اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه معدن و عدم بازگشت حقوق دولتی معادن به شهرستان‌ها و مصرف بنزین زیاد خودروهای تولید داخل محورهای سوال نماینده ورزقان در مجلس از وزیر صمت بود که دو هفته برای انجام اقدامات لازم به فاطمی امین فرصت داده شد

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2166
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)