دوشنبه 1 آذر 1400 - 11:11

کامیونM 75 NPRبهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری ۵ ستاره پیوست

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی مهر ماه امسال، کامیون ایسوزوM 75 NPRبهمن‌دیزل نسبت به ماه‌های پیشتر ارتقا کیفی داشته و در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۰ با پنج ستاره کیفی تولید شده است.

کامیونM 75 NPRبهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری ۵ ستاره پیوست

به گزاش حاشیه صنعت، کامیون ایسوزو NPR75M به پیشرانه ۵۱۹۳ سی سی ۴ سیلندر توربو شارژ ۱۶ سوپاپ مجهز است و می توانند به عنوان یک پیشرانه دیزلی، ۱۵۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۰۲ نیوتن متر تولید کند، همچنین این پیشرانه با جعبه دنده شش سرعته دستی توان را به چرخ های عقب می رساند.

کامیونت های ایسوزو NMR85E و NPR75K نیز همچنان پنج ستاره کیفی خود را حفظ کرده و کامیونت شیلر بهمن دیزل در مقام چهار ستاره کیفی قرار گرفته است.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته در بخش مسافربری، مینی‌بوس پگاسوس تولید گروه بهمن‌دیزل سه ستاره از پنج کیفی را به خود اختصاص داده است.

در بخش کامیون‌ها نیز کامیون FAW Tiger-V هشت تن و در بخش کشنده نیز FAW J6 هر دو محصول شرکت سیباموتور چهار ستاره کیفی کسب کرده اند.

بهمن دیزل از سال ۱۳۹۵ ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال ۳۰ درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

دستیابی به داخلی سازی ۶۰ درصدی در شیلر، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف بهمن دیزل در سال جاری است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)