یکشنبه 30 آبان 1400 - 12:09
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نگاه به بخش خصوصی عزتمدانه نیست  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توجه به اشتغال زنان سرپرست خانوار و نیز قشر کم در آمد جامعه از نکات بارز شرکت صنایع تولیدی کروز بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

نگاه به بخش خصوصی عزتمدانه نیست   

به گزارش حاشیه صنعت، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز از سوی حسین مظفر مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

مظفر همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

مظفر در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز بیان داشت: در این بازدید مصداق بارز “ما می توانیم” نسل ایرانی بعد از انقلاب را کاملا مشاهده کردم.

وی بر ضرورت توجه به سیاست های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: تاکید بر اجرای کلی سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و سرمایه گذاران داخلی باید در دستور کار دولتمردان قرار بگیرد و اهتمام ویژه ای برای اجرای آن داشته باشند.

تغییر نگاه به سرمایه گذاری و اصلاح روند تولید دو نکته دیگری بود که مظفر به آن اشاره و اظهارداشت: دولت باید در قالب هدایتگری، سیاست گذاری و نظارت به ایفای نقش بپردازد و سیاست اجرا در بخش تولیدی و صنعتی را به بخش خصوص واگذار کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه متاسفانه صنعتگر بیش از آنکه از تحریم های بین المللی ظالمانه آسیب ببیند، از مشکلات داخلی رنج می برد، تصریح کرد: با وجود همه تلاش هایی که در شرکت کروز شاهد بودم اما آنچه حائز اهمیت است اینکه هنوز نگاه به بخش خصوصی عزتمدانه نیست و باید بیش از گذشته به بخش های خصوصی توانمند بها و اعتبار داده شود و البته دولت و سایر دستگاه های اجرایی کشور نظارت کافی نیز بر این بخش ها داشته باشند.

مظفر با توصیه به مسئولان برای بازدید از مجموعه های موفقی نظیر شرکت کروز بیان کرد: مدیران و پرسنل کروز در چارچوب یک نظم، رعایت انضباط ظاهری و نیز یک مکانیسم تعریف شده به تولید می پردازند که بازدید از این مجموعه نگاه ها را تغییر و موجب تقویت تولید داخل نیز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=2017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)