چهارشنبه 19 آبان 1400 - 7:57
پورابراهیمی نشست کمیسیون اقتصادی با معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد

تشکیل کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی با دولت برای نهایی کردن طرح ها و لوایح اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک کمیسیون متبوعش با معاون اول رئیس جمهور، گفت: مقرر شد کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی که در حال حاضر در دستورکار کمیسیون اقتصادی قرار دارد مانند طرح رمزارزها، طرح اصلاح قانون بانک مرکزی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون مناطق آزاد تشکیل شود.

تشکیل کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی با دولت برای نهایی کردن طرح ها و لوایح اقتصادی

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از خانه ملت ، محمدرضا پور ابراهیمی در تشریح نشست مشترک  امروز کمیسیون اقتصادی با  معاون اول رئیس جمهور،گفت: بحث اجرای قوانین اقتصادی اجرایی نشده در جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفت و یکی از توافقات نشست اجرای قوانین اقتصادی عملیاتی نشده، بود.

پورابراهیمی ادامه داد: مقرر شد کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی که در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی قرار دارد مانند طرح رمزارزها، طرح اصلاح قانون بانک مرکزی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون مناطق آزاد تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: همچنین مقرر شد معاون اول رئیس جمهور تیمی تعیین کند تا با کمیسیون در تکمیل طرح‌های اقتصادی همکاری کند به این معنا که نظرات دولت را در طرح‌هایی که در حال نهایی شدن در کمیسیون اقتصادی است، لحاظ شود و امور تسریع یابد.

وی همچنین درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: مقرر شد معاون اول رئیس جمهور با توجه به نامه قبلی کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور و موافقت ایشان و ارجاع آن به سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در راستای عملیات آن همکاری‌های لازم را داشته باشد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)