یکشنبه 25 مهر 1400 - 19:07

خضری مدیر عامل سیبا موتور و محمدی مدیر عامل بهمن دیزل شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه بهمن، مهندس حسین خضری به سمت مدیرعامل شرکت بهمن دیزل و مهندس محمد محمدی به سمت مدیرعاملی سیبا موتور منصوب شدند.

خضری مدیر عامل سیبا موتور و محمدی مدیر عامل بهمن دیزل شد

 به گزارش حاشیه صنعت مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شرکت های سیبا موتور و بهمن دیزل با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن برگزار شد.

حسین خضری با مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات، ۲۷ سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو را دارد. وی پیش از این به مدت ۱۰ سال مدیرعامل شرکت سیبا موتور بوده است. در سوابق کاری خضری، مدیرعاملی شرکت ایران دوچرخ، عضویت در هیئت مدیره شرکت بهمن دیزل، عضویت در هیئت مدیره شرکت سیمان غرب و عضویت در هیئت مدیره شرکت بهمن لیزینگ به چشم می خورد.

گفتنی است مدیرعامل جدید بهمن دیزل از تجربیات خوبی در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح کارشناسی و مدیریتی در این صنعت را طی کرده و دوران موفقیت آمیزی در شرکت سیباموتور داشته است و با وجود تحریم ها از شرکت سیبا موتور یک شرکت سود ده ساخته که نشان از توانمندی بالای وی است.

محمدی با بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهره وری از دانشگاه تربیت مدرس، از سال ۱۳۷۰ جذب کارخانه موتورسازی ایران خودرو شد و پس از مدتی در سمت مدیر کارخانه موتورسازی به فعالیت خود ادامه داد.

او پس از پیوستن به گروه سایپا در سال ۱۳۸۱ در سمت قائم مقام اجرایی مدیرعامل مگاموتور فعالیت کرد. از دیگر مسئولیت‌های وی می توان به عضویت در هیات مدیره شرکت مگاموتور، شتابکار، کیان خودرو، نصیرماشین، نساجی ایران (تبریز) و آهنگری تراکتورسازی تبریز، مدیر عامل ساپکو، معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگن های مسافری ره نورد از شرکت های ایدرو و رئیس هیئت مدیره واگن پارس اشاره کرد.

محمدی که پیش از این سکاندار شرکت بهمن دیزل بود، جایگزین حسین خضری در شرکت سیبا موتور شده است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1658
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)