سه شنبه 20 مهر 1400 - 9:15

آغاز ثبت نام یارانه خودرو از امروز / لیست خودروهای حراج شده

از دقایقی دیگر قرار است دو طرح فروش نقدی نیسان‌های سایپا و فروش فوق‌العاده چهار مدل خودرو ایران‌خودرو آغاز شود.

آغاز ثبت نام یارانه خودرو از امروز / لیست خودروهای حراج شده

به گزارش  حاشیه صنعت به نقل از تجارت‌نیوز ، خودروسازانی که مدعی هستند سالانه بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان زیان ناشی از ارزان‌فروشی دارند و بیش از ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ آنها بدون قطعه مانده، امروز همزمان دو طرح فروش را آغاز خواهند کرد.
درآمد نفتی سال گذشته ایران تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده و آن وقت خودروسازانی که مدعی هستند ۱۰ برابر این رقم زیان داشته‌اند امروز خودروهایی را با زیر قیمت بازار به فروش می‌رسانند.
از دقایقی دیگر قرار است دو طرح فروش نقدی نیسان‌های سایپا و فروش فوق‌العاده چهار مدل خودرو ایران‌خودرو آغاز شود.
امروز از ساعت ۱۰ صبح فروش نقدی دو مدل خودرو نیسان بدون محدودیت آغاز خواهد شد. قیمت این خودروها تا ۳۸ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.
نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال، دو محصولی هستند که در طرح حراج سایپا عرضه می‌شوند.
نیسان تک‌سوز آپشنال در طرح حراج سایپا ۲۴۱ میلیون تومان و ۸۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. این رانت حدود ۳۸ میلیون تومانی در خودرو بعدی کمتر است.
خودرو بعدی، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال است که در طرح حراج سایپا ۲۵۷ و ۸۵۰ هزار تومان قیمت دارد. این محصول در بازار به قیمت ۲۸۵ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. اختلاف این دو نرخ نیز حدود ۲۷ میلیون تومان می‌شود.
متقاضیان باید به لینک saipacorp.com مراجعه کنند.
اما در ایران‌خودرو قرار است چه خودروهایی عرضه شوند؟
حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.
راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.
yektanet.com
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.
پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.
بدین ترتیب می‌توان تخمین زد در اولین خودرو ۸۸ میلیون تومان، در دومین خودرو ۱۲۱ میلیون تومان، در سومین خودرو ۶۳ میلیون تومان و در چهارمین خودرو ۱۴۰ میلیون تومان امروز قرار است رانت توزیع شود.
متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

 

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)