چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 9:37

کیفیت خودروهای سنگین در مسیر رشد | کسب ۵ ستاره کیفی توسط ۳ خودرو

ارزیابی صورت گرفته نشان می دهد که عملکرد خودروسازان داخلی در بخش خودروهای سنگین، مطلوب بوده است. به این ترتیب که سه خودرو از ۱۰ خودرو سنگین مورد بررسی، پنج ستاره کیفی را کامل کسب کرده و پنج خودرو هم چهار ستاره هستند

کیفیت خودروهای سنگین در مسیر رشد | کسب ۵ ستاره کیفی توسط ۳ خودرو

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی فروردین ماه امسال، در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و در گروه کامیونت‌ها، NPR75K و NMR85 که همگی تولیدی شرکت بهمن‌دیزل هستند، بالاترین سطح کیفیت را کسب کرده‌ و پنج ستاره‌ای شده‌اند.
در بخش مسافربری، در گروه اتوبوس‌های شهری نیز اتوبوس ATROS ایران‌ خودرو دیزل توانسته است سه ستاره‌ از پنج ستاره کیفی را کسب کند.
در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن‌دیزل همانطور که ذکر شد، کامیونت ایسوزو NMR85 و کامیونت ایسوزو NPR75K تمام پنج ستاره کیفی را از آن خود کرده‌ و پس از آن کامیونت شیلر بهمن دیزل و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل چهار ستاره‌ای شده‌اند.
طبق ارزیابی صورت گرفته، در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR75M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران‌ خودرو دیزل سه ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.
در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده FAW J6 سیباموتور و کشنده سیتراک C7 شرکت پیلسان چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
کشنده سیتراک C7 در حالی که در فروردین ماه امسال تولید شده که ارتقا کیفیت داشته است. این خودرو تا پیش از این در رده خودروهای سه ستاره بوده است.
در حالی که در وانت‌ها بالاترین سطح کیفیت اکتسابی، سه ستاره است؛ در گروه خودروهای سنگین حداقل کیفیت سه ستاره است و خودرویی با کیفیت پایین‌تر از سه ستاره تولید نمی‌شود اما متاسفانه در وانت‌ها، خودرو تک ستاره و در سواری‌ها دو ستاره هم دیده می‌شود.

منبع / جوان خودرو

نکته: کسب بالاترین ستاره های کیفی در خودروهای تجاری توسط بهمن دیزل نشانده آن است که شرکت های خصوصی اهمیت بیشتری به کیفیت و رضایت مشتری از تولیدات می دهند شاید اگر تعداد نیروهای شرکت بهمن موتور ( ۴۵۰ نفر) که ۶۰ درصد بازار در اختیار دارد در مقایسه با شرکت های که به صورت دولتی که هر کدام ۲تا ۳ هزار نفر نیرو دارند نشان می‌دهد مدیریت دولتی نه کیفیت به بار می آورد و نه بهره وری

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)