چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 8:05

ادامه تغییرات مکرر در ایران خودرو/نصب و عزل یک صداوسیمایی در کمتر از ۱۰ ماه

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی علیرضا مهری اسکویی را به عنوان سرپرست شرکت آپکو به جای حسن جلینی (مدیرعامل) معرفی کرد. این حکم در حالی صادر شده که از انتصاب جلینی در شرکت آپکو کمتر از ۱۰ ماه است که می گذرد.

ادامه تغییرات مکرر در ایران خودرو/نصب و عزل یک صداوسیمایی در کمتر از ۱۰ ماه

به گزارش خط بازار؛ روز یکشنبه مورخ ۲۱ شهریور، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی علیرضا مهری اسکویی را به عنوان سرپرست شرکت آپکو به جای حسن جلینی (مدیرعامل) معرفی کرد. این حکم در حالی صادر شده که از انتصاب جلینی در شرکت آپکو کمتر از ۱۰ ماه است که می گذرد و لذا همین موضوع برای بسیاری از فعالان صنعت خودرو جای تامل است.
حسن جلینی که از نیروهای صداوسیما و مامور به ایران خودرو است، پیش از این از سال ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت نسیم صبح امید ایران خودرو مشغول به کار بود که به یکباره مدیرعامل آپکو شد. از آنجایی که وی از دوستان محسن صالحی نیا ، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است لذا در انتصاب وی به عنوان مدیرعامل در سال ۱۳۹۹ شبهاتی در بین برخی از فعالان خودرویی ایجاد شده بود.
از این رو عمر کوتاه مدیریتی جلینی در آپکو این سوال را مطرح می کند که اساسا چرا وی مدیرعامل شد و چرا عزل گردید؟ قطعا کمیته انتصابات ایران خودرو که مدعی انتخاب افراد شایسته و باکفایت براساس سوابق و تخصص است به خوبی در این خصوص می تواند اطلاع رسانی کند. قطعا بازرسی متعهد ایران خودرو می تواند علت تغییرات مکرر در آپکو طی دو سال اخیر را تشریح کند و قطعا مدیرعامل جهادی و کوشا ایران خودرو دلایل متقنی برای عزل جلینی دارد که قابل تامل خواهد بود.
قرار بود (دوشنبه مورخ ۲۲ شهریور) مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت آپکو برگزار شود که به دلایل نامشخصی این مراسم لغو گردید.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1361
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)