یکشنبه 7 شهریور 1400 - 21:40

برندگان بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند

امروز (یکشنبه) و با برگزاری مراسم قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، برندگان بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند.

برندگان بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از ایران خودزو ، بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو پنجشنبه گذشته (چهارم شهریورماه) با عرضه سه محصول رانا پلاس،‌ دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو پارس بنزینی آغاز شده بود که به مدت سه روز ادامه یافت.

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی در روز جاری که به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران‌خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش شد، برندگان نهایی مشخص شدند.

اسامی برندگان و مشتریان نهایی از سایت فروش محصولات ایران‌خودرو قابل مشاهده است.

پیامک اعلام نتایج برای برگزیدگان نیز ارسال می‌شود اما مرجع اصلی نتایج، سایت فروش ایران‌خودرو است.

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در غیر این‌صورت نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در پنج ماهه نخست امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به تولید ۱۶۹ هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو شد.

این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۱۶ هزار و ۵۰۲ دستگاه در گروه پژو، ۱۸ هزار و ۹۸۴ دستگاه در گروه سمند، ۲۰ هزار و هشت دستگاه دنا، ۱۱ هزار و ۶۱ دستگاه رانا، یک‌هزار و ۹۵۷ دستگاه هایما، یک‌هزار و ۳۴۱ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند.

برپایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در پنج ماهه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با پارسال (۱۶۹ هزار و ۶۵ دستگاه) تقریبا بدون تغییر بوده و امسال ۸۹۱ دستگاه بیشتر بوده است.

آبی‌پوشان جاده مخصوص در مرداد ماه امسال ۲۴ هزار و ۹۱۱ دستگاه خودرو تولید کردند.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1095
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)