یکشنبه 17 مهر 1401 - 9:42
وزیر اقتصاد تشریح کرد

شرکت‌های بورسی پیشنهادات خود را برای اصلاح بازار سرمایه در اختیار دولت قرار دهند

وزیر اقتصاد ضمن تشریح دو اقدام مهم دولت سیزدهم در راستای حمایت از بازار سرمایه، اعلام کرد شرکت‌های بورسی پیشنهادات بودجه‌ای خود را به دولت اعلام کنند.

شرکت‌های بورسی پیشنهادات خود را برای اصلاح بازار سرمایه در اختیار دولت قرار دهند

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از صنایع، سید احسان خاندوزی در نشستی با مدیران هلدینگ‌های بورسی و فعالان بازار سرمایه با تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکارهای بلندمدت برای حمایت از بازار سرمایه اظهار کرد:گرچه شرایط جهانی و عوامل خارجی بر وضعیت بازار سرمایه موثر است اما مدیریت عوامل داخلی با نگاه بلند مدت نیز باید معطوف به حمایت از بازار باشد.

وی با اشاره به نگاه مثبت و حمایت رئیس جمهور از راهکارهای حمایتی از بازار سرمایه یادآور شد:برای نمونه موضوع اصلاح اساسنامه پالایشی و دارایکم و همچنین موضوع واریزی‌ها به صندوق تثبت بازار با گردش کاری سریع به سرانجام رسید.

وزیر اقتصاد در پایان از مدیران بورسی خواست تا پیشنهادات خود را برای راهکارهای اصلاحی بازار سرمایه به صورت میان مدت و بلند مدت را به صورت فهرستی در اختیار دولت قرار دهند تا تدوین لایحه بودجه با نگاه به این پیشنهادات در همکاری بین ارکان دولت تدوین شود و نظارت پیشینی درباره عواملی صورت گیرد که امکان تاثیرگذاری بر بازار سرمایه را دارد.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=6031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)