شنبه 9 بهمن 1400 - 16:36

بازی ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره آخرین جزئیات مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش حاشیه صنعت به نقل از برنا؛ عباس شیراوژن سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستادملی کرونا گفت: در نشست امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، مقرر شد به‌دلیل همه‌گیری دوباره بیماری ویروس کرونا، افزایش ابتلا به سویه امیکرون و لزوم حفاظت از سلامت عموم مردم، مسابقه ایران و امارات، بدون تماشاگر برگزار شود. همچنین دیدار دو تیم ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود، افزود: اعمال محدودیت‌ها و رنگ‌بندی شهرها نیز بر اساس شرایط جدید کشور است که جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: پیش از این محدودیتی‌هایی با توجه به  رنگ بندی شهرها داشتیم، با توجه به واکسیناسیون و تغییر شرایط کرونایی کشور مقرر شد تا الگوها و شاخص‌های جدید رنگ بندی و اعمال محدودیت ها به ستاد کرونا پیشنهاد و پس از بررسی تصویب شود.
وی با اشاره به اینکه اختیارات برای اعمال برخی محدودیت‌ها در اختیار روسای ستاد کرونای استانی قرار گرفت، گفت: ما وارد موج جدید کرونا شده ایم و باید در حوزه بهداشت و درمان آمادگی داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=3082
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)