شنبه 15 آبان 1400 - 8:05

۱۰۰هزار میلیارد تومان ارزش تولیدات امسال قطعه سازان

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از شرکت اتحاد موتور با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت قطعه سازی کشور گفت: در طی سالیان گذشته بخش خصوصی حدود سه میلیارد دلار در این صنعت سرمایه گذاری کرده است.

۱۰۰هزار میلیارد تومان ارزش تولیدات امسال قطعه سازان

به گزارش حاشیه صنعت  به نقل ازایدرو نیوز، محسن صالحی نیا  افزود : اگر بخواهیم سهم صنعت قطعه سازی را در مقایسه با برنامه تولید سال جاری محاسبه کنیم سهم این صنعت به حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد و اگر بخواهیم با قیمت دلاری آن را مقایسه نماییم حدود ۵ میلیارد دلار ارزش تولید این صنعت در یکسال است.
رئیس ایدرو با اشاره به ظرفیت بالای صنعت قطعه سازی کشور تصریح کرد: این صنعت علاوه بر تامین قطعه خطوط تولید کارخانه‌های خودروسازی و قطعات مورد نیاز بخش خدمات پس از فروش ، ظرفیت های صادراتی مناسبی نیز دارد.
رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به تولید ۵۲۰ هزار دستگاه انواع خودرو در شش ماهه نخست امسال ابراز امیدواری کرد صنایع خودروسازی کشور در ۶ ماهه دوم بتوانند برنامه افزایش تولید وزارت صمت را تحقق بخشند.محسن صالحی نیا همچنین از خطوط تولید شرکت اتحاد موتور بازدید کرد. اتحاد موتور از تولیدکنندگان قطعات متنوع خودرو برای شرکت های خودروساز داخلی است

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)