یکشنبه 11 مهر 1400 - 13:21

پایان سومین مرحله فروش خودرو فیدلیتی

سومین مرحله فروش خودرو فیدلیتی با استقبال مشتریان به اتمام رسید.

پایان سومین مرحله فروش خودرو فیدلیتی

 به گزارش حاشیه صنعت، شرکت بهمن موتور در خبری با تشکر از استقبال مشتریان گرامی در ثبت نام اینترنتی از طریق پرتال جامع خودرو کشور (وب سایت ایرانی کار) ، اتمام ثبت نام این مرحله را به دلیل تکمیل ظرفیت اعلام کرد.

در طرح فروش فوری، فیدلیتی مدل پنج صندلی با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه عرضه شد و ضمن استقبال گسترده مشتریان و بدون هیچگونه خلل در روند ثبت نام انجام پذیرفت.

در این مرحله از فروش، علاوه بر محدودیت های اعلامی قبلی دو شرط دارا بودن گواهینامه معتبر و سن بالای ۱۸ سال نیز به شرایط خرید عمومی افزوده شد.

لازم به ذکر است در طرح های فروش فوری اینترنتی با تحویل یک ماهه، شرکت های تولیدی بر اساس توان تامین و تولید و تحویل بر اساس تعهدات ایجاد شده، اقدام می نمایند. لذا به منظور پاسخ به نیاز بازار، شرکت بهمن موتور طی هفته های آتی زمان ثبت نام بعدی را از طریق وبسایت گروه بهمن (www.bahman.ir) ، صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس (BahmanMotorco) اطلاع رسانی خواهد نمود.

فیدلیتی جدیدترین SUV تولید داخل است که دارای ظاهری زیبا، امکانات فنی و تجهیزات ایمنی منحصر بفرد و با قیمت ارزنده و رقابتی از ابتدای سال جاری به بازار عرضه گردیده است. در کنار ویژگی های فنی و قیمت مناسب، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، ۵ سال گارانتی یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر و نیز سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۰۰۰۰ کیلومتر برای این خودرو ارائه شده است.

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=1537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)