چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 9:09
مدیر عامل ایران خودرو:

اختصاص ۱ درصد تولید ماهانه ایران خودرو به خودروهای سفارش

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای سفارشی سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد

اختصاص ۱ درصد تولید ماهانه ایران خودرو به خودروهای سفارش

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای سفارشی سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد و گفت: طبق برنامه، یک درصد تولید ماهانه را به مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند اختصاص خواهیم داد.

وی با تاکید بر رعایت کیفیت قطعات آپشن محصولات، گفت: ظرفیت های مناسبی در شبکه نمایندگی های ایران خودرو در سطح کشور برای ارایه خدمات آپشنال وجود دارد که در این بخش نیز به دنبال توسعه و افزایش این خدمات در نمایندگی ها هستیم.

مقیمی،‌ فعالیت برای سفارشی سازی محصولات تجاری و سنگین را از جمله برنامه های آپکو دانست و گفت: در این بخش نیز خدمات ویژه ای را به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارایه خواهد شد.

همچنین  خواستار نظارت بر کیفیت اقلامی مانند اسباب بازی‌های تولیدی با استفاده از برند محصولات ایران خودرو شد و گفت: با دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذار می توان تولیدات مشترکی برای این بخش درنظر گرفت که علاوه بر حفظ کیفیت، از ورود آسیب به برند ایران خودرو جلوگیری کرد و تولید این اقلام می تواند از طریق شرکت آپکو دنبال شود.

نکته: وقتی که پیش فروش خودروهای ایران‌ خودرو تا یکسال انجام شده از کدام قسمت تولید می خواهد برای سفارشی سازی خودرو تامین کند

لینک کوتاه : http://hashiyehsanat.com/?p=132
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)